Strona główna
Aktualności
Historia
Statut
Zawód pośrednik
Szkolenia ustawiczne
MLS
DLA KLIENTÓW BIUR
Prawo
Kancelarie Notarialne
Jak przystąpić do PSP
O nas
Kontakt
Władze
Członkowie
Szkolenia ustawiczne

Umiejętności mediacyjne są atutem w kontaktach biznesowych, w relacjach z klientami, kontrahentami,
w negocjowaniu korzystnych transakcji. Dzięki nim możemy nie tylko wspierać skłócone strony w rozwiązywaniu
ich sporów jako neutralna i bezstronna trzecia siła z zewnątrz, ale również sprawnie radzić sobie z najtrudniejszymi
sytuacjami jako strona negocjacji czy pertraktacji.

Z tego Szkolenia skorzystać może KAŻDY, komu zależy na tym, aby mimo niesprzyjających okoliczności,
bez względu na zachowania i działania innych osób/grup, zadbać o spokój i harmonię wewnątrz siebie oraz
korzystać z własnych zasobów oraz poznanych podczas szkolenia technik radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.



Dzięki Szkoleniu:

- dowiesz się dzięki jakim metodom i technikom moża zbudować swoją siłę i dać sobie radę znajdując się w samym śodku pola walki  
podczas  konfliktu;
- poznasz podstawowe techniki niwelująe walkęi budująe współracęw negocjacjach, pertraktacjach;
- dowiesz się jakie strategie przyjmować w sytuacjach trudnych negocjacji/mediacji i bęziesz umiał je zastosować zachowując spokój
  i dobry stan ducha bez wzglęu na rozwój sytuacji i reakcje innych osób.


Po tym warsztacie będziesz wiedział, jak poprawić jakość swoich relacji zawodowych,

jak też umiejętności niejednokrotnie przydać Ci się mogą w sytuacjach w życiu prywatnym.




Będziesz potrafił:

- rozpoznawać i wyrażać swoje potrzeby oraz odczytywać z osądów, krytyki, oskarżeń ataków innych ludzi to, co pod nimi się kryje
  i z czego moższ korzystać w negocjacjach czy pertraktacjach;

- zwiększać efektywność komunikacji - zarówno z samym sobą jak też z Twoimi klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi,
  współracownikami itd.;

- korzystać z nabytych umiejęności, dzięi którym zbudujesz swój wizerunek jako osoby skutecznej w działaniach w sytuacjach trudnych.


--------------------------------------------------------------------------------


PROGRAM SZKOLENIA


1. Mediacja a negocjacje

2. Konflikty - źródła, rodzaje, dynamika

3. Strategie stosowane w sytuacjach konfliktowych

4. Komunikacja w sytuacjach trudnych w relacjach z klientami/kontrahentami

5. Model komunikacji budującej współpracę - NVC Marshalla B. Rosenberga

6. Poszukiwanie rozwiązań konfliktu w oparciu o potrzeby stron

7. Zasady i reguły w mediacji

8. Umiejętności i techniki pracy mediatora - trzecia siła w konflikcie

9. Mediacja - umiejętności budowania współpracy


Metodyka Szkolenia:

Zajęia prowadzone są w formie interaktywnej, warsztatowej, z wykorzystaniem doświadczenia Uczestników, z możiwością rozpatrywania
przypadków indywidualnych - odniesienia się do rzeczywistych sytuacji, z którymi uczestnicy spotykają się w swojej codziennej pracy.
Podczas szkolenia stosowane są mini - wykłady, debaty, dyskusje moderowane, ćwiczenia w małch grupach, ćwiczenia indywidualne,                krótki trening zdobywanych umiejęnośi.
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe zawierająe niezbęną wiedzę potrzebnąd o ćwiczeń realizowanych podczas Szkolenia



PROWADZĄCY :
--------------------------------------------------------------------------------
Alicja Krata - mediator, trener i superwizor mediacji, coach relacji z doświadczeniem w zarządzaniu konfliktami.
Doświadczenie mediacyjne zdobywała współpracując m. in. z Polskim Centrum Mediacji, Kancelarią Prawną "PATRIMONIUM",
Kancelarią Prawną "Piontek i Wspólnicy", Krajową Izbą Mediacji i Arbitrażu, Związkiem Pracodawców Warszawy i Mazowsza,
Stowarzyszeniem Mediatorów Rodzinnych. Obecnie od 2010 roku Prezes Zarządu Fundacji MEDIARE: Dialog - Mediacja - Prawo.
Wspiera strony w rozwiązywaniu konfliktów rodzinnych, społecznych, biznesowych, w sporach cywilnych i karnych. Prowadzi
szkolenia kwalifikacyjne, staże oraz superwizje dla mediatorów. Opracowuje i realizuje autorskie programy szkoleniowe dla
osób zainteresowanych własnym rozwojem i świadomym życiem, dla przedstawicieli różnych grup zawodowych m. in. z zakresu
efektywnej komunikacji interpersonalnej, konstruktywnego rozwiązywania konfliktów, mediacji, podnoszenia kompetencji społecznych,
wspierania rozwoju osobistego, rozwijania własnej świadomości w aspekcie budowania relacji i efektywnej współpracy w zespole.
Prowadzi coaching oraz indywidualne konsultacje w sprawach konfliktowych. Współpracowała, prowadząc wykłady, seminaria i/lub
ćwiczenia z mediacji, z Wydziałem Prawa i Administracji oraz Wydziałem Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego, z Uniwersytetem
Kardynała Wyszyńskiego, Wyższą Szkołą Psychologii Społecznej w Warszawie, z Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno - Społecznych
i Szkoleń (WCIES). Autorka projektów "Mediator w społeczności" i "Szkoła Miłości",

--------------------------------------------------------------------------------


TERMIN SZKOLENIA:                  15 maja 2015 r. ( piątek)

GODZINA SZKOLENIA:                 10:00 - 16:00

MIEJSCE SZKOLENIA:                 Instytut Ochrony Roślin, ul. Władysława Węgorka 20 w Poznaniu , sala nr 5.

CENA SZKOLENIA:

Członkowie PSP                      - 100  zł + 23% VAT
Osoby z Federacji                   - 110 zł + 23% VAT
Osoby spoza Federacji               - 120 zł + 23% VAT

Wpłaty prosimy dokonywać na konto PSP :   87 1090 1476 0000 0000 4700 7545



                                                                                    
Ilość miejsc ograniczona.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 8 maja br.




Serdecznie zapraszamy !



« powrót


O nas|Historia|Statut|Jak przystąpić do PSP|Kontakt|Administrator strony